• 05-07-2008, 14:44:27
    #1
    Bugün 5 Temmuz 1993 de Başbağlar köyün de 33 insanın terör örgütü pkk nın kurşuna dizerek öldürüldüğünün 15. yıl dönümüdür. Ölenlere Allahtan Rahmet dileyerek mekanları cennet olsun.
  • 05-07-2008, 14:45:59
    #2
    Allah rahmet eylesin. Mekanları cennet olsun.
  • 05-07-2008, 14:47:10
    #3
    Allah rahmet eylesin. Gerçekten üzücü bir olay. Suçsuz insanların bir avuç ş.r.fs.z tarafından canice öldürülmesi

    * Umarım bu konuyu da siyasete katarak, yön değiştirerek kilitlenmesine yol açılmaz.
  • 05-07-2008, 15:18:35
    #4
    Alıntı
    * Umarım bu konuyu da siyasete katarak, yön değiştirerek kilitlenmesine yol açılmaz.
    Siyaset yapılacak bir yanı yok. Sonuçta bir katliam.
  • 05-07-2008, 16:03:58
    #5
    Sklas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset yapılacak bir yanı yok. Sonuçta bir katliam.
    Araya o zamanın hükümeti vb siyasi kelimeler katılırsa rahatça siyasete katılabilir. Benim dileğim bu konunun kilitlenmemesi ve herkesin o "pis ş.r.fs.z nam.ss.z dağ yılanlarının" neler yaptığını görmesidir.
  • 05-07-2008, 16:29:26
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ölenleri rahmetle anıyoruz. Bunu yapan kansızların elbet bir gün sonu gelecek,intikam alınacaktır!
  • 05-07-2008, 16:32:01
    #7
    Suyunuzu keseceğiz dağlardaki göletten
    Bu hesaptır sorulacak apo denen KÖPEKTEN.

    Ölenlere Allah rahmet eylesin.
  • 05-07-2008, 16:39:51
    #8
    Ölenleri rahmetle anıyoruz.
  • 05-07-2008, 17:34:33
    #9
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suyunuzu keseceğiz dağlardaki göletten
    Bu hesaptır sorulacak apo [B]denen KÖPEKTEN.
    Allah ölenlere rahmet eylesin. Gün gelir hesap sorulur yapan kansız vatansızlardan!!