• 16-09-2006, 02:48:49
    #1
    2. çoçuğa 9 bin dolar teşvik
    Doğum oranının artmasını isteyen Rus hükümeti, ikinci çocuktan itibaren annelere 9 bin dolar vermeyi tasarlıyor.

    Sağlık Bakanı Mihail Zurabov'un yaptığı açıklamaya göre, hükümet tarafından hazırlanan yasa tasarısında, 2007 ocak ayından itibaren ikinci, üçüncü veya dördüncü ... çocuğunu doğuran kadınlara 9 bin dolar ''teşvik primi'' verilmesi öngörülüyor.

    Tasarıya göre, bu para ancak yasada belirtilen '' çocukların eğitimi, kadının emeklilik primi ve ev kirası'' için kullanılabilecek.

    Rus lideri Vladimir Putin, Mayısta açıklama yaparak, nüfusun azalmasını önlemek amacıyla bazı tedbirler alacaklarını söylemişti.

    Bu yılın ortasında Rus nüfusu, geçen yıla oranla 300 bin kişi azalarak 142,4 milyona düşmüştü.
    Mynet - Haber - 2. çocuğa 9 bin dolar teşvik (16.09.2006 00:36)
    ----------
    Türkiyede böyle bi uyguluma oldu diyelim sizçe sonuç ne olur

    Başlık yanlış olmuş modlar düzeltirse sevinirim..
  • 16-09-2006, 02:51:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben şimdi nasıl Rus olabilirim önce 9.bin dolar alalım sonra bırakırım rusu musu
    adamlarda azalıo bizdede artıo. bizde o zaman çocuk doğrulanlardan para alsın devlet. yadada çocukları ruslara verelim
  • 16-09-2006, 03:02:57
    #3
    bana teşvik meşvik vermesinler, rusyaya bilet ve vize ayarlasınlar yeter
  • 16-09-2006, 03:10:35
    #4
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adamlar sarhos kafayla ise bile zar zor gidiyorlar , sabah icki aksam icki... cocugu olanlar cocuklarinin gelecegini dusunmuyorlar ki dogurmaya gelsin sira..
    rus lari sevmedim bu yuzden, cantalarinda zulada bira tasiyorlar ( alkol orani dusuk bir biralari var adini hatirlayamadim ) su yerine adam onu iciyor gunde 50 kez :P
    gariban olanlari belki icki parasi bulmak icin bu tesvik ten yararlanir
  • 16-09-2006, 03:17:48
    #5
    çantada zulada bira taşıyanlar almanlar
    bunlar vooodkaaa içiyolar
  • 16-09-2006, 03:22:45
    #6
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çantada zulada bira taşıyanlar almanlar
    bunlar vooodkaaa içiyolar

    alem vodka olarak biliyor...
    bira iciyorlar..
  • 18-09-2006, 21:21:32
    #7
    Benim Üniversite işi Rusya için direkten dönmüştü tüh kaçırdık :d
  • 18-09-2006, 21:23:47
    #8
    Arkadaşlar bikaç sene yokum rusyaya taşınmaya karar verdim
  • 18-09-2006, 21:23:49
    #9
    birleşik arap emirliklerinde ise evlenenlere 70bın dolar civarı teşvik duymuştum
    dubaide olmak vardı şimdi