• 02-01-2009, 13:42:02
    #19
    Cagdashost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xxx ne acaba
    Internet Download Manager
  • 02-01-2009, 14:07:44
    #20
    dosta.tc kullanıyorum ben indirildikçe silinmiyormuş.Download hızıda iyi.Hemide türkçe
    Ama ikisi arasında seçimim malesef rapid.İyi saatlerinde olursan tadından yenmiyor hızlı download
  • 02-01-2009, 14:45:13
    #21
    Eğer büyük boyutlu bir dosyayı hem Netload'dan hemde Rapidshare'den paylaşmışlarsa, Netload kullanarak dosyayı indiriyorum. Rapidshare ile gündüz 50kb yi gecemezken netloadla 100kb yi geçiyor. Netload'in geleceği parlak bence...
  • 02-01-2009, 14:54:05
    #22
    rapidin bu kota olayı çıkmasaydı rakiplerinin hiç şansı yoktu.kendi kendine darbe vurdu rapid bence.
  • 30-03-2009, 01:31:34
    #23
    Üyeliği durduruldu
    netload çok ii bence.
  • 30-03-2009, 01:49:39
    #24
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dosta.tc kullanıyorum ben indirildikçe silinmiyormuş.Download hızıda iyi.Hemide türkçe
    Ama ikisi arasında seçimim malesef rapid.İyi saatlerinde olursan tadından yenmiyor hızlı download
    Dosya.TC'yi severdim bende.Kendi yaptığım müzikleri upload ediyordum.Hergün indirildiği halde 1 aya kalmadan siliniyordu.
  • 30-03-2009, 03:20:35
    #25
    Orbit kullanan yok mu ya, bence gayet iyi.(indirme programı) Flashget'in orbitten üstün yanı ne ki? Flashget'i bırakalı 1.5 sene oluyor.
  • 30-03-2009, 03:35:24
    #26
    Rapidden önce ne yapıyoduk
  • 30-03-2009, 10:27:24
    #27
    rapid statik bir download hızı sağlamadı gitti bende premium aldığım dönemlerde bile 50 kb/s civarları indiriyor. Ama netload 100-110 arası sabitleyip indiriyor. Çok memnunum bence netload.