• 12-01-2017, 17:51:25
    #1
    p93
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar biliyorsunuz ki 15 Mayıs 2015'ten beri Kıbrıs'ta çözüm arayışları için birçok konferans yapıldı ve hepsinde de Rum tarafının ipe sapa gelmez istekleri yüzünden bir netice alınamadı. Bu sefer ki konferans ise 2 gün sonra Cenevre'de yapılacak ve muhtemel olarak belirlenen harita şu şekilde sizler neler düşünüyorsunuz ?

    Sizde bu harita karşısında Türkiye'nin tutumu ne olur ?

  • 12-01-2017, 17:54:18
    #2
    Hiç şaşırmam. Oy verenler düşünsün.
  • 12-01-2017, 18:37:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayır yani niye veriliyor? Sebebi ne? Yemin ediyorum. Yok, o kadar da olmaz dediğim herşey başımıza geliyor.
  • 12-01-2017, 19:02:15
    #4
    Hüseyin Özgürgün'ün Twitter'dan attığı tweetlere göre haritanın gerçekliği tescillenmiş oluyor.

    1 . Hükümet olarak müzakerelerin bu aşamasında harita verilmesinin halkımızın yaşamsal hak ve çıkarlarına aykırı olduğunu defalarca belirttik.

    2. Sn.Akıncı'nın Rum tarafı ile BM'e içeriğini halen bilmediğimiz bir harita teslim etmesi mevcut mutabakata ve çözüm parametrelerine terstir
  • 12-01-2017, 19:19:57
    #5
    e bize ne kaldı