Arkadaşlar biliyorsunuz ki 15 Mayıs 2015'ten beri Kıbrıs'ta çözüm arayışları için birçok konferans yapıldı ve hepsinde de Rum tarafının ipe sapa gelmez istekleri yüzünden bir netice alınamadı. Bu sefer ki konferans ise 2 gün sonra Cenevre'de yapılacak ve muhtemel olarak belirlenen harita şu şekilde sizler neler düşünüyorsunuz ?
Sizde bu harita karşısında Türkiye'nin tutumu ne olur ?