Bütün herkezin aklında beleş neler toplayabilirim sorusu oluyor. Bi dünya şey veriyorlar bedavaya gidelim toplayalım. Mahalledeki herkeze söyle ne var ne yoksa alıp gelelim diyorlar. broşürleride toplayalım. Bilgisayardan anlayan anlamayan ne kadar kişi varsa toplanıp gidiyor. Bende geçen sen pazar günü gitmiştim arkadaşlarla. Bu sene onun yerine Taksim'de barın dış kısmında püfür püfür esen rüzgarda 2 bira içmeyi tercih ettim.
ikinci ilgi gören şey reyonlardaki kızlar.
üçüncüsü konuşmalar.
-Şiiit lan cıvıra zanla.
-Sarışınımı diyon.
-Evet.
-Önce ben gördüm kırarım kafanı.
-Olm manyak bişi bu ya.
-Sulanma olm benim o karı, görmüyonmu kaseyi taş gibi.
vebenzeri muhabbetler kulaklarımda yankılandı tekrardan.
CeBIT'deki Google logolu stand.
9
●1.208