• 22-08-2006, 18:58:42
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    One Two Three Fight gibi olmuş
    Street fighter
  • 22-08-2006, 19:11:19
    #11
    Doğum günün kutlu olsun kardeş
    13 bitti 12ye girdi dimi ?
  • 22-08-2006, 19:22:22
    #12
    mutlu yıllar, daha nice senelere, seneye Pulp da kutlarız hep beraber
  • 22-08-2006, 19:31:59
    #13
    Misafir
    Kutlu mutlu he işte bişiler oluversin Taqıl sen manson
  • 22-08-2006, 19:40:02
    #14
    Misafir
    Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banlayanlar utansın ayrıca 17 değil 13 yaşına girdi bikere.
    Forumu Küfür Tahtası Ve Sadece Geyik Tahtası Olarak Kullananlarda Utansın.

    Herkes hata yapabılır ancak yapılan hatayı desteklemekte yanlıştır.

    bu arada iyiki doğdun MANSON.
  • 22-08-2006, 20:19:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    iyiki doğdun nice seneler kardeşim