• 02-09-2005, 13:17:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hımm kalite birşeymiş
  • 02-09-2005, 13:34:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    klavyede dandikde olsa (laptop gibi) bi mouse olmalı
    ( bu klavyenin tuşlarından benim istediğim ses çıkmaz )
  • 02-09-2005, 14:04:04
    #4
    Misafir
    İyiye benziyor
  • 02-09-2005, 14:37:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    laying on of hands
    Timur Burbayev
    sanırım bizden birileri..
  • 02-09-2005, 14:54:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Rus işi
    ama mantıklı bir klavye isteğe göre fonksiyonları tuşlara ataması çok iyi.
  • 02-09-2005, 14:59:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yakında klavyeye gerek kalmıyacak
    boş iş bunlar.
  • 02-09-2005, 17:00:37
    #8
    Kurumsal PLUS
    ilk çıkanlarından kapıcam bi tane hemen..
  • 02-09-2005, 18:22:02
    #9
    Misafir
    süper bir klavye mesela quake falan oynuyorsunuz. oyunun logosu klavyenin ortasında beliriyor.oyunda kullanılacak tuşlar falan klavyede gösteriliyor : )