Geleceğin Klavyesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geleceğin Klavyesi
9
●
1.007
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Geleceğin Klavyesi
1
2
02-09-2005, 01:37:52
#1
OnurSqL
Misafir
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
02-09-2005, 13:17:54
#2
KaaNnnf
Üyeliği durduruldu
Hımm kalite birşeymiş
02-09-2005, 13:34:35
#3
WhiteKey
Üyeliği durduruldu
klavyede dandikde olsa (laptop gibi) bi mouse olmalı
( bu klavyenin tuşlarından benim istediğim ses çıkmaz
)
02-09-2005, 14:04:04
#4
Efendisiz
Misafir
İyiye benziyor
02-09-2005, 14:37:49
#5
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
Alıntı
laying on of hands
Timur Burbayev
sanırım bizden birileri..
02-09-2005, 14:54:41
#6
tetal
Üyeliği durduruldu
Rus işi
ama mantıklı bir klavye isteğe göre fonksiyonları tuşlara ataması çok iyi.
02-09-2005, 14:59:12
#7
Editor
Üyeliği durduruldu
yakında klavyeye gerek kalmıyacak
boş iş bunlar.
02-09-2005, 17:00:37
#8
Bartuc
Kurumsal PLUS
ilk çıkanlarından kapıcam bi tane hemen..
02-09-2005, 18:22:02
#9
OnurSqL
Misafir
süper bir klavye
mesela quake falan oynuyorsunuz. oyunun logosu klavyenin ortasında beliriyor.oyunda kullanılacak tuşlar falan klavyede gösteriliyor : )
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler