• 12-03-2008, 17:59:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hrant Dink cinayetiyle ilgili yeni bir karar daha. İnsan Hakları Komisyonu Ogün Samast, Yasin Hayal ve Tuncel'i dinleme kararı aldı.

    Bugün de TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu bünyesinde, Hrant Dink cinayetini araştırmak üzere kurulan alt komisyon, Trabzon Emniyet Müdürlüğünde görevli emniyet mensuplarını dinledi.

    AK Parti Bursa Milletvekili Mehmet Ocaktan başkanlığında toplanan alt komisyon, bilgi almak için davet ettiği kişileri TBMM'de dinlemeye devam ediyor.

    Komisyon, basına kapalı yaptığı bugünkü toplantıda, komiser yardımcısı Özkan Mumcu ile polis memuru Mehmet Ayhan'ın ayrı ayrı bilgisine başvurdu.

    Burdur Emniyet Müdürü, eski Trabzon Emniyet Müdürü Reşat Altay'ı dün dinleyen alt komisyon, yarın da Trabzon'da görevli emniyet görevlilerini dinlemeye devam edecek.
  • 12-03-2008, 18:27:41
    #2
    Herkesi dinlesinler, herkes konuşsun en güzeli bu.
  • 12-03-2008, 19:03:47
    #3
    Bu iş çok DERİN , sığ kalır bu admlar bu işi çözmek için

    bi şiir geldi aklıma
    "haykır acını ey halk"
    “haykır acını ey halk! başeğme haykır!
    bir yol kavşağındasın ve ancak
    yaraların haykırışlarla onarılır
    bir yol kavşağındasın ve senin
    değişmek için çırpınıyor kaderin
    kuşan alnında biriken o kara teri
    sırtında şakırdayan kırbacı kopar
    soluk al ışıldat o mazlum yüreğini
    bak korlaştı acıların, kozalandı
    ey halk! parçala şu nankör suskunluğunu başkaldır artık
    sevginin ve öfkenin uğultusunu
    bağrına vura vura taşırken sana
    karşılık gözetmiyor bu gencecik insanlar
    ne barbarın tehdidi ne dişleri kıran elektirik
    dalga dalga yayılan o rüzgarı durdurabilir
    bu direniş senin için ey halk
    bu çığlık senin kollarınla yıkılsın şu köhne dünya
    ve coşkuyla yeniden kurulsun diye çınlatıyor hayatı
    bir yol kavşağındasın fakat mutlaka değişecek kaderin
    bunu bekliyor şu ıslak çukurlarda üşüyen çocuk
    bunu bekliyor gözevleri kurutulmuş analar
    bunu bekliyor zincirin oyduğu bilek
    bunu bekliyor açlık, kuraklık, ılık ılık akan kan
    bunun için en genç yerimizi ölümle tanıştırdık
    kuşan kendini artık biraz da gövdeni yüreğinle kırbaçla
    ey halk! haykır acını! bu kara dumanı dağıt”
  • 15-03-2008, 11:31:55
    #4
    bu işler hep dinlenir ama hep dinlenir. bir bakmışsınız ipin ucu başka bir tarafa sarmaya başlar.
    gün gelir sizide çağırırlar ne düşünüyorsunuz diye...
  • 15-03-2008, 16:15:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iş çok DERİN , sığ kalır bu admlar bu işi çözmek için
    bi şiir geldi aklıma
    "haykır acını ey halk"
    “haykır acını ey halk! başeğme haykır!
    bir yol kavşağındasın ve ancak
    yaraların haykırışlarla onarılır
    bir yol kavşağındasın ve senin
    değişmek için çırpınıyor kaderin
    kuşan alnında biriken o kara teri
    sırtında şakırdayan kırbacı kopar
    soluk al ışıldat o mazlum yüreğini
    bak korlaştı acıların, kozalandı
    ey halk! parçala şu nankör suskunluğunu başkaldır artık
    sevginin ve öfkenin uğultusunu
    bağrına vura vura taşırken sana
    karşılık gözetmiyor bu gencecik insanlar
    ne barbarın tehdidi ne dişleri kıran elektirik
    dalga dalga yayılan o rüzgarı durdurabilir
    bu direniş senin için ey halk
    bu çığlık senin kollarınla yıkılsın şu köhne dünya
    ve coşkuyla yeniden kurulsun diye çınlatıyor hayatı
    bir yol kavşağındasın fakat mutlaka değişecek kaderin
    bunu bekliyor şu ıslak çukurlarda üşüyen çocuk
    bunu bekliyor gözevleri kurutulmuş analar
    bunu bekliyor zincirin oyduğu bilek
    bunu bekliyor açlık, kuraklık, ılık ılık akan kan
    bunun için en genç yerimizi ölümle tanıştırdık
    kuşan kendini artık biraz da gövdeni yüreğinle kırbaçla
    ey halk! haykır acını! bu kara dumanı dağıt”
    ne güzel yazmış üstadımız değil mi ?
    benim de aklıma birşeyler geldi bu arada...

    Gökte bulut yan yan gider,
    Yaralarımdan kan gider,
    Töresi batası dünya, kahpe kalır şahan gider...
    
    Ortadoğu'nun yolları gide gide kavuşuyor.
    Ertuğrul'a düğün ettik, ot biçim orak zamanı,
    [B]Ertuğrulu vuran faşist albaylarla konuşuyor.[/B]
    Doğruya yiğit, doğruya!
    Canavar girdi sürüye,
    Ölür mü yiğit olanlar ?
    
    Ertuğrul benzer diriye...
    Ertuğrul KARAKAYA ODTÜ'de bir öğrenci, jandarmanın okul binasından aşağı attı bomba ve üzerine atılan kurşun ile hayatını kaybetti.