• 08-03-2008, 20:21:51
    #19
    Alıntı
    gereksiz bi uygulama olmuş
    gayet güzel olmuş google gibi büyük şirketlerden sıradışı bir şey beklemek daha doğru olur
  • 08-03-2008, 20:21:55
    #20
    bu taksimde her şeye mekan oluyor yaa.. başka bi memleket kardeşim.. pkk eylemide orada google eylemide ipini koparan taksime koşuyor.
  • 08-03-2008, 20:32:34
    #21
    bunlar niye eylem yapıyor? paralarınımı alamamışlar yoksa googledan
  • 08-03-2008, 20:50:35
    #22
    bizde yapalım webmaster'lar olarak
  • 08-03-2008, 21:23:52
    #23
    Üyeliği durduruldu
    enteresan olmuş google reklam yapıyor bedavadan
  • 08-03-2008, 23:16:38
    #24
    Güzel bişey olmuş. Ama google reklam yapıp müsteri cekmeye calısacağına var olan müsterilerini kacırmamak için önlemler alsa daha iyi olacak
  • 08-03-2008, 23:21:18
    #25
    polis yok, panzerler yok, tazikli su yok. olsa idi daha sağlam reklam yapardı logocular..
  • 08-03-2008, 23:21:38
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha önce bu tür bir video izlemiştim..hatta yakın zaman içinde,bundan farklıydı biraz ordaki insanlar günlük yaşantıdaki insanlardı..
  • 08-03-2008, 23:25:11
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ordan geçenlerin yarısı google'ı bilmiyordur