• 30-08-2005, 21:25:30
    #1
    Kurumsal PLUS
    sabah saat 9, dışardan gelen top sesleriyle irkildim. önce ne olduğunu anlayamasamda tarihe bir baktım 30 ağustos, bi hoş oldu içim. Bütün ülkemin zafer bayramını kutlarım!!
  • 30-08-2005, 22:13:55
    #2
    gün olarak çok mühim ve değerli bir gün ama bana eskisi kadar heyecan vermiyor belki eskiden tvlerde felan gaz veriyolardı artık sallamıyor kimse ondandır ancak bu vatan ugruna canlarını feda etmiş şehitlerimize Allahdan rahmet dilerim keşke bizide o mertebeye eriştirse
  • 30-08-2005, 22:15:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tüm forum ahalsinin 30 Ağustos Zafer Bayramını kutlarım..
  • 30-08-2005, 22:44:04
    #4
    Misafir
    Abaow Tüm Sitelerimden haber gececektim unuttum, neyse geçti artık
  • 31-08-2005, 16:43:06
    #5
    bende

    Türk 'e Türk olma onurunu yaşatan Atama sonsuz sevgilerle..