30 ağustos
4
●647
- 30-08-2005, 22:13:55gün olarak çok mühim ve değerli bir gün ama bana eskisi kadar heyecan vermiyor belki eskiden tvlerde felan gaz veriyolardı artık sallamıyor kimse ondandır ancak bu vatan ugruna canlarını feda etmiş şehitlerimize Allahdan rahmet dilerim keşke bizide o mertebeye eriştirse
- 30-08-2005, 22:15:34Üyeliği durduruldutüm forum ahalsinin 30 Ağustos Zafer Bayramını kutlarım..