• 27-08-2005, 13:45:44
    #28
    arabam 4 teker
    googleye kum çeker
    googlenin hatunları kahraman diye can ceker
  • 27-08-2005, 14:31:21
    #29
    arabesk furyası var tabiki: )

    -googlesiz hayat yerin dibine batsın
    - artsın crt cok versin adsense adbriteye kul olana yazıklar olsun!
    -huheuhue
  • 27-08-2005, 15:55:08
    #30
    Üyeliği durduruldu
    .öte giren google açılmaz
  • 27-08-2005, 18:28:23
    #31
    antebin kaldırım taşları
    googlenin gögsünde cilet yaraları
    cebinde yok parası
    webmasterlerin korkulu rüyası
    adsensenin ustası
  • 27-08-2005, 18:29:29
    #32
    50 50 yüz biz googleciyiz
    tek dostumuz cebimiz
    biz google adsense severiz v.s
  • 27-08-2005, 19:55:40
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gel gel gogle ye gel
    gogledekiler adsense kardeşler.



    tık tık kimo
    ben amerikalı babo.

    sedo oğlum şurdan bi yeşillink ver bakıyım.
  • 28-08-2005, 18:43:26
    #34
    Yazdıklarınızı okudum ve gördüğüm kadarıyla neredeyse alayınız "Google" (Guugıl) kelimesini (google) diye okuyonuz yaw
  • 28-08-2005, 18:55:19
    #35
    biz okumadikki yazdık boşver maksat 2 3 harf yazmak ..
  • 29-08-2005, 20:28:24
    #36
    kroyum ama Pr bende