• 17-01-2014, 17:23:01
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Jelly splash oynarım ben

    Öyle bağımlısı olduğum söylenemez. 5 canım var oynarım biter işime dönerim , sabah öğle , akşam iyi geliyo kafa dağıtmak için.

    Çevremdeki insanların telefonla ne yaptıklarını inceleyecek kadar da psikopatlık yapmadım ama yapıcam bu saatten sonra Elinde telefon herkesin ekranına salça olcam bakayım ne yapıyomuş
  • 17-01-2014, 17:32:07
    #20
    çok saçma bir oyun
  • 17-01-2014, 21:45:51
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hilesi olan bir oyun ve birgunde bitirebilinecek bir oyun oldugundan sogudum, bıraktım.
    Sonradan insan dusunuyor, yahu ben bunu bitirince sanki dunyayımı kurtaracam diye Bir anlık zevk işte
  • 25-01-2014, 06:30:21
    #22
    hayatımda gördüğüm, en saçma sapan oyun bunun nasıl bağımlısı oluyor anlayabilmiş değilim.