Sizce Hangisi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangisi ?
16
●
897
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Sizce Hangisi ?
1
2
09-01-2008, 16:46:24
#1
Misafir
PiknikTube'nin düzenlediği Ceza'mı Sagopa'mı Anketi sizce ne olur,kazanan bildiğim kadarıyla beyaz show'a çıkacak.
Bkz :
Pikniktube
Şuanda Durum: Ceza-%42 / Sagopa Kajmer-%58
Yorumlar ?
09-01-2008, 16:49:06
#2
My_X
Üyeliği durduruldu
sagopa kajmer tabi ki kalite olarak ama bu tür görüşler görecelidir. Boynuz kulağı geçer derler. Bakalım sonuç ne olacak.
09-01-2008, 16:54:49
#3
Tr-Ay
Sagopa'nın yanında Ceza'nın adı bile geçmez. Tarzları aynı olsa bile seviyeleri çok farklı
Sagopa sanat yapar, sosyal mesajlara önem verir. Ceza şarkı yapar, eğlendirir coşturur vs.
E tabi
bence
.
09-01-2008, 16:59:37
#4
ManuaL
Misafir
Ceza bence ama oylar sagopa diyor
09-01-2008, 17:00:37
#5
noxious
sagopa kajmer tabiki
09-01-2008, 17:00:47
#6
My_X
Üyeliği durduruldu
Tr-Ay
' ın ddiği gibi ceza eğlendirir. ama biraz mantık arıyorsanız "Sagopa Kajmer."
09-01-2008, 17:01:56
#7
Red John
Üyeliği durduruldu
Sagopa Kajmer dedim
09-01-2008, 18:04:48
#8
Misafir
Durum çok azda olsa değişti..
Ceza-%41 / Sagopa Kajmer-%59
09-01-2008, 18:07:36
#9
aLp3r
forever sagopa
and kolera
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler