• 09-01-2008, 16:46:24
    #1
    PiknikTube'nin düzenlediği Ceza'mı Sagopa'mı Anketi sizce ne olur,kazanan bildiğim kadarıyla beyaz show'a çıkacak.

    Bkz : Pikniktube

    Şuanda Durum: Ceza-%42 / Sagopa Kajmer-%58

    Yorumlar ?
  • 09-01-2008, 16:49:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sagopa kajmer tabi ki kalite olarak ama bu tür görüşler görecelidir. Boynuz kulağı geçer derler. Bakalım sonuç ne olacak.
  • 09-01-2008, 16:54:49
    #3
    Sagopa'nın yanında Ceza'nın adı bile geçmez. Tarzları aynı olsa bile seviyeleri çok farklı
    Sagopa sanat yapar, sosyal mesajlara önem verir. Ceza şarkı yapar, eğlendirir coşturur vs.
    E tabi bence.
  • 09-01-2008, 16:59:37
    #4
    Misafir
    Ceza bence ama oylar sagopa diyor
  • 09-01-2008, 17:00:37
    #5
    sagopa kajmer tabiki
  • 09-01-2008, 17:00:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tr-Ay ' ın ddiği gibi ceza eğlendirir. ama biraz mantık arıyorsanız "Sagopa Kajmer."
  • 09-01-2008, 17:01:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sagopa Kajmer dedim
  • 09-01-2008, 18:04:48
    #8
    Durum çok azda olsa değişti..

    Ceza-%41 / Sagopa Kajmer-%59
  • 09-01-2008, 18:07:36
    #9
    forever sagopa and kolera