Çıkan şahsa programı istemediğimi ve geri vermek istediğimi söyledim.Kendisi belki geri iadenin söz konusu olabiliceğini belirtti ve zaman vermedi.
Daha sonra onlara güvenemediğim için kargo yetkilelerini aradım.Daha azımdan cd lafı cıkar cıkmaz kargo yetkilisi programın özelliklerini saymaya başladı..Çok ilginç.
Bende kesinlikle bu şekilde gelen gereksiz bir programı istemediğimi belirttim.
Kendisi bu sözümden sonra iyice laubalileşti."Emredersiniz.Şöle yaparız böle ederiz gibi laflar.."
Oda aynı şekilde belki geri alabiliriz gibilerinden konuşmaya başladı.Bende yinede hesap numaramı verdım ve bu hafta içi belki geri alabiliceklerini belirttiler.
Telefonu kapattıktan sonra küçük bir araştırma ile (alibaba.com) bu tüketicirehberi.com yani cd'nin yapımcısı ve kargonun aynı şirkete ait olduğunu saptadım.( http://www.alibaba.com/company/10513842.html )
İki firmada Heks ltd şti.'ne ait.Perpa'dalar.
Sizede gelirse kabul etmeyin.Yazık Allah belalarını versin.Haksız kazanç elde ediyorlar.