az önce takıldığım bir forumda okudum.
trombosit bağışına ihtiyacı olan birine yardım eden bir kişinin blogunda yazdığı yazıyı sizlerle paylaşayım dedim.okuduktan sonra eğer sizin içinde uygunsa orda söylenenleri yaparsanız çok güzel olurdu.herkese iyi günler...
http://burkinafasafiso.blogspot.com/...r-aranyor.html