Microsofta indexi basmışlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Microsofta indexi basmışlar
24
●
1.668
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Microsofta indexi basmışlar
1
2
3
19-12-2007, 23:06:23
#1
LuGeSoft
Üyeliği durduruldu
Biraz önce msnden geldi microsoft.com.tr ye indexi basmışlar
Microsoft Corporation
buda ekran görüntüsü :
19-12-2007, 23:09:08
#2
cahveci
Üyeliği durduruldu
ehe düzelmiş ama
19-12-2007, 23:09:08
#3
ByMsT
Misafir
Microsoft un com.tr yok sanırım microsoft.com/turkiye var
19-12-2007, 23:09:44
#4
zbahadir
MS'nin sitesi değil galiba çünkü script Joomla ve MS tr uzantılı domain kullanmıyor.
19-12-2007, 23:09:48
#5
rapbuorg
Üyeliği durduruldu
bu kadar eziklik
görmedim harbi eziksin traşşşşşşşşşşşşşşlarımı kesesim geldi
19-12-2007, 23:10:40
#6
LuGeSoft
Üyeliği durduruldu
yok türkiyeden girince microsoft.com/turkiye adresine yönleniyo. serverden falan girmeyi deneyin index duruyo hala
19-12-2007, 23:10:52
#7
Erol
Üyeliği durduruldu
rapbuorg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu kadar eziklik
görmedim harbi eziksin traşşşşşşşşşşşşşşlarımı kesesim geldi
Hacked By SPЧ-CX5
19-12-2007, 23:11:34
#8
rapbuorg
Üyeliği durduruldu
Microsoft Corporation: Türkiye
hiç bi b*k yok
19-12-2007, 23:12:44
#9
Labidu
Misafir
ulan luge msn den okadar yazdım bitane cevap vermedin alacağın olsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler