bu nedir?? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu nedir??
24
●
1.788
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
bu nedir??
1
2
3
18-06-2006, 14:03:17
#1
zeynelkoc
Misafir
...................
18-06-2006, 14:07:23
#2
ENVER
mail bankada kayıtlı değilse gelmezki abi
adam bağış yaptı sanırım
18-06-2006, 14:09:02
#3
WoM
Üyeliği durduruldu
Pardon zeynel
Rezil Olduk İİmi
+ Seninde başın paradan kurtulmuyo geçende paypalına yatırmışlardı bayaa para
18-06-2006, 14:11:40
#4
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
veriyosunya belki ondandır yani hit veriyosun ya
18-06-2006, 14:11:52
#5
INfOCUS
Üyeliği durduruldu
Zeynel bunlar sana msj ben yolladim mail isini hallet 50 daha yollucam
Keske biriside benim hesaba yollasa
18-06-2006, 14:11:58
#6
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ringofon'dan gelmiş.. ringodon yetkilisi o. bana da geldi.
18-06-2006, 14:14:14
#7
ENVER
hmm evet ya bu ringofondaki para yatıran adamın adı şimdi bende hatırladım.
18-06-2006, 14:24:18
#8
Labidu
Misafir
zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
iyide ne alaka ringofonda param mı var benim :S:S kafayı yemiş bu ringo
Yarın akşam 22:12 de telefonuna bir mesaj gelecek zeynel.
18-06-2006, 14:27:58
#9
Labidu
Misafir
çok kötü şeyler olacak çok
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler