• 26-01-2026, 16:34:45
    #1
    Arkadaşlar ftebyte gönderebilecek var mı şantiyede kalıyorum paket yapamadım
  • 26-01-2026, 16:43:10
    #2
    özelden numara iletin 1gb hediye ediyim hocam. daha fazla yollamak isterdim fakat bende de çok kalmadı puan
  • 26-01-2026, 17:03:46
    #3
    Bu freebyte giftbank uygulsmasındanmı
  • 26-01-2026, 17:20:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    skywalker17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu freebyte giftbank uygulsmasındanmı
    evet hocam