• 16-01-2026, 23:42:14
    #1
    Gold üye
    Vergi levhamı yüksek masraflardan dolayı kapattım şuan için bireysele 0850 no veren var mı?
  • 16-01-2026, 23:46:00
    #2
    Pm ilettim
  • 16-01-2026, 23:49:49
    #3
    Gold üye
    Ailisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm ilettim
    Gelmedi hocam
  • 16-01-2026, 23:57:44
    #4
    saglayan varsa bende arıyorum konu sahibinin izniyle
  • 17-01-2026, 00:36:41
    #5
    Gold üye
    berkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saglayan varsa bende arıyorum konu sahibinin izniyle
    Bulursan haber et bana da hocam.
  • 18-01-2026, 17:55:25
    #6
    En son NetGSM veriyordu.
  • 26-01-2026, 22:43:25
    #7
    aynennnn