5G Oldu Ne Oldu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
5G Oldu Ne Oldu
6
●
330
R10.net
İnternet ve GSM Operatörleri - Dijital Platformlar
GSM Operatörleri
5G Oldu Ne Oldu
14-12-2025, 12:43:19
#1
jjoker1221
Eee yani ne anladık biz 😐
14-12-2025, 12:46:30
#2
chnyrdkl
Bizim ülkede daha 4.5g zor çekiyor 😭 hatta 2g güzel çekiyor. 5g ye varmamız 8g olunca olur ancak
14-12-2025, 12:50:29
#3
Alengirik
Siz ne güzel 5g kullanıyorsunuz biz hala 4.5 g bazen 3g bile olabiliyor hatta
14-12-2025, 13:00:16
#4
shijie
Bizimle dalga geçiyorlar
14-12-2025, 13:08:32
#5
Webdestek
5g nisanda aktif olacak. şuan sadece belirli bölgelerde, stadlarda havalimanlarında falan aktif.
14-12-2025, 13:16:25
#6
kokdemirkaan
5gnin zamanı var hocam henüz altyapı tam olarak oluşturulmadı o yüzdendir. nisan ayında yanlış hatırlamıyorsam
14-12-2025, 13:18:48
#7
jjoker1221
Evim ankara mamak ta 5g aktif ama 3g hızında
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler