• 14-12-2025, 12:43:19
    #1




    Eee yani ne anladık biz 😐
  • 14-12-2025, 12:46:30
    #2
    Bizim ülkede daha 4.5g zor çekiyor 😭 hatta 2g güzel çekiyor. 5g ye varmamız 8g olunca olur ancak
  • 14-12-2025, 12:50:29
    #3
    Siz ne güzel 5g kullanıyorsunuz biz hala 4.5 g bazen 3g bile olabiliyor hatta
  • 14-12-2025, 13:00:16
    #4
    Bizimle dalga geçiyorlar
  • 14-12-2025, 13:08:32
    #5
    5g nisanda aktif olacak. şuan sadece belirli bölgelerde, stadlarda havalimanlarında falan aktif.
  • 14-12-2025, 13:16:25
    #6
    5gnin zamanı var hocam henüz altyapı tam olarak oluşturulmadı o yüzdendir. nisan ayında yanlış hatırlamıyorsam
  • 14-12-2025, 13:18:48
    #7
    Evim ankara mamak ta 5g aktif ama 3g hızında