• 14-08-2025, 13:00:34
    #1
    Merhaba, babamın üzerine kayıtlı Vodafone hattım var. Sim kartımı yenilemek istiyorum bunun için illa mağazaya babamla mı gitmem gerekiyor? Babam olmadan yenileme şansım yok mu?
  • 14-08-2025, 13:02:47
    #2
    Hat sahibi gerekiyor. Çünkü kimlikle işlem yapılıyor hocam
  • 14-08-2025, 13:03:45
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, babamın üzerine kayıtlı Vodafone hattım var. Sim kartımı yenilemek istiyorum bunun için illa mağazaya babamla mı gitmem gerekiyor? Babam olmadan yenileme şansım yok mu?
    Şahsen hat sahibinin başvurusu gerekir.

    Bayi tanıdık ise kimlik ve e-devlet bilgisi (pin kodu gerekiyor) varsa mümkün olabilir ama bayi kendisini riske atar mı bilemem çünkü legal bir yöntem değildir bayi bayiliğini bile kaybedebilir bir şikayet olursa.
  • 14-08-2025, 13:08:50
    #4
    Hocam babanızla gitmeniz gerekiyor babanızın kimliği yanında olmalı ve e devlet te olmalı e devletten kimliğin pin kodunu alıp işlemi yapıyorlar.
  • 14-08-2025, 13:17:20
    #5
    Teşekkürler arkadaşlar.