• 27-07-2025, 14:06:40
    #1
    Turkcell yedek hattimi kaybettim. Bayiye gitmeden e sim cikartabilirmiyim?
  • 27-07-2025, 14:11:27
    #2
    Bu konuya benimde ihtiycım ama bayiye gitmeden sanmıyorum olucağını aynısı bana oldu olursa bende yapayım
  • 27-07-2025, 14:11:49
    #3
    takip ++
  • 27-07-2025, 14:12:03
    #4
    datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuya benimde ihtiycım ama bayiye gitmeden sanmıyorum olucağını aynısı bana oldu olursa bende yapayım
    Bakalım belki bilen biri cikabilir.
  • 27-07-2025, 14:12:34
    #5
    Yakın zamanda başıma gelmişti bayiye gitmeden vermiyorlar + e devlet gerekiyor
  • 27-07-2025, 14:13:21
    #6
    Aynen bende 2 gün önce geçtim bayiye gitmeniz şart yeni tip kimlik ve e devlet gerekiyor ama 5 dk da aktifleşti o iyi.
  • 27-07-2025, 14:19:54
    #7
    Arkadaşlar bayiye gitmeden bunu yapamazsınız, fakat bayiler e-sim için akafi bir rakam istiyor sizden, Çağrı merkezinden fiyatı öğrenip öyle hamle yapın 50TL e-sim 300₺ verdim kaar yapacaksa 250₺ kaar yapılamaz doğru değil.
  • 27-07-2025, 14:32:37
    #8
    Kurumsal PLUS
    bayiye gitmeden olmuyor diğer arkadaşlarında dediği gibi yakın zamanda 1 e-sim hat satın aldım, 400 küsür ödeme yapmıştım orada QR kod olan belge veriyorlar okutup sim'i telefonuna aktarıyorsunuz turkcell olarak bakacak olursanız şahsen ben 2. hat olacağı için afaki rakamlarda fatura ödemek istemediğim için sadece ilk ay vergi tarife vs ücretlerini ödedikten sonra rahat tarife diye bir olay var ona geçiş yaptım devlet vergisi ve telsiz kullanım ücreti ödüyorum bunu araştırmanı tavsiye ederim 80 90 tl gibi bir ödeme çıkıyor aylık genel olarak sorunun cevap ne yazık ki bayiye gitmeden ayağına gelmiyor ancak yakın bir dostun var ise o yapabilir
  • 27-07-2025, 14:50:02
    #9
    Bot / Otomasyon uzmanı
    Pazar günü açık oluyor mu peki bayiler? (Bu arada, nasıl oldu da hepimiz bu SIM kartını kaybettik, şaşırtıcı!)