Hatiimi Kaybettim. Bayiye gitmeden E Sim cikarmi?
9
●246
- 27-07-2025, 14:11:27Bu konuya benimde ihtiycım ama bayiye gitmeden sanmıyorum olucağını aynısı bana oldu olursa bende yapayım
- 27-07-2025, 14:12:03Bakalım belki bilen biri cikabilir.datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2025, 14:12:34Yakın zamanda başıma gelmişti bayiye gitmeden vermiyorlar + e devlet gerekiyor
- 27-07-2025, 14:32:37bayiye gitmeden olmuyor diğer arkadaşlarında dediği gibi yakın zamanda 1 e-sim hat satın aldım, 400 küsür ödeme yapmıştım orada QR kod olan belge veriyorlar okutup sim'i telefonuna aktarıyorsunuz turkcell olarak bakacak olursanız şahsen ben 2. hat olacağı için afaki rakamlarda fatura ödemek istemediğim için sadece ilk ay vergi tarife vs ücretlerini ödedikten sonra rahat tarife diye bir olay var ona geçiş yaptım devlet vergisi ve telsiz kullanım ücreti ödüyorum bunu araştırmanı tavsiye ederim 80 90 tl gibi bir ödeme çıkıyor aylık genel olarak sorunun cevap ne yazık ki bayiye gitmeden ayağına gelmiyor ancak yakın bir dostun var ise o yapabilir
- 27-07-2025, 14:50:02Pazar günü açık oluyor mu peki bayiler? (Bu arada, nasıl oldu da hepimiz bu SIM kartını kaybettik, şaşırtıcı!)