Arkadaşlar bayiye gitmeden bunu yapamazsınız, fakat bayiler e-sim için akafi bir rakam istiyor sizden, Çağrı merkezinden fiyatı öğrenip öyle hamle yapın 50TL e-sim 300₺ verdim kaar yapacaksa 250₺ kaar yapılamaz doğru değil.