• 21-05-2025, 13:16:40
    #1
    Merhaba,

    Turkcell sözleşmem 15 gün sonra bitiyor 330TL lik ödüyorum şuan. (25gb 750dk)
    yeni paketlere baktım aynı paket 650tl görünüyor, söylenecek çok şey varda uzatmadan konuya gireyim.
    Daha uygun fiyatlı paket yok mu bildiğiniz? Vodafone ve Turk telekoma geçmeyi düşünmüyorum zorunda kalmadıkça o yüzden sizlerden fikir almak istedim
  • 21-05-2025, 13:17:46
    #2
    Git gel yapcan başka operatöre geçip turkcele geri gel daha uygun oluyor . Ama başka operatörde sorun yaşarsın TT vodofone çoğu yerde çekmiyor
  • 21-05-2025, 13:18:34
    #3
    Arayın hattımı faturasıza çevireceğim deyin, aktarma vs. yaparlarsa orada biraz diretirseniz ucuz tarifeler sunabiliyorlar. Ancak Turkcell bu maalesef, bu yöntemle sundukları tarifeler bile hala pahalı gelebilir.
  • 21-05-2025, 13:20:10
    #4
    Yıllarca Turkcell mağazalarında yöneticilik yaptım fakat bu kural BTK'yı kapsıyor. (Rekabet Kurulu Kararı)
    Eski müşteriler ; yeni müşteriler gibi indirimleri kullanamıyor.

    Dipnot : Eskiden git-gel yapımlarında yeni müşteri kazanımı sayılıyor ve indirim veriliyordu , şu an belirli bir süreye tabi tutuluyor diye biliyorum (30 gün gibi) . Aktif çalışan bir arkadaş varsa cevaplayabilir*
  • 21-05-2025, 13:24:53
    #5
    türk telekomu son güne kadar beklettim 500 liradan 380e indiler 25gb int (5 yıldır faturalıyım)
  • 21-05-2025, 13:26:54
    #6
    Vodafone kırmızı paketler var çok iyi

    20 gb 208 tlye aldım
  • 21-05-2025, 13:31:21
    #7
    Valla hocam sürekli hat değiştiren birisi olarak, hepsi aynı fiyat politikasından devam ediyor sadece Vodafone biraz düşük diğerlerine göre kalite istiyosan Turkcell'den şaşma. 3 5 fazla ver her yerde alo de.
  • 21-05-2025, 13:42:39
    #8
    valla aynı durumda idim bende geçen ay türk telekoma geçtim yani şuan için pek de pişman değilim turkcell soyguncu resmen ama illa turkcell de turkcell diyosan gidip bir yerden kontörlüye geçiş yap 3 gün sonra da gidip tekrar faturalıya geç
  • 21-05-2025, 13:43:48
    #9
    Yaklaşık 10 aydır turkcell kullanıyorum. Konya merkezde berbat bir çekim gücü var. Evde uzanırken telefonu havaya kaldırıp kullanıyorum. Önceki vodafone da hiç bu tür sorunlar yaşamamıştım. Taahhüt biter bitmez başka operatöre geçeceğim.