Yaklaşık 10 aydır turkcell kullanıyorum. Konya merkezde berbat bir çekim gücü var. Evde uzanırken telefonu havaya kaldırıp kullanıyorum. Önceki vodafone da hiç bu tür sorunlar yaşamamıştım. Taahhüt biter bitmez başka operatöre geçeceğim.