• 17-03-2025, 14:01:57
    #1
    Bu ayın 24ünde turkcell hattımın tarifesi bitiyor ben de tekrar devam etmek istemiyorum fiyatlar çok yüksek bu yüzden vodafone geçmek istiyorum ama eğer çekmeme gibi bir durum olursa 1-2 hafta içinde tekrar turkcelle geçmek istiyorum

    1. sorum vodafoneya bir ceza öder miyim
    2. sorum vodafoneden turkcelle geçeceğim için turkcellde yeni gelen tarifelerinden yararlanabilir miyim
  • 17-03-2025, 14:03:02
    #2
    vodafone geçerken faturasız geçin taahhüt vs vermeyin ceza çıkmaz, yeni turkcell kampanyası ne varsa yararlanırsın
  • 17-03-2025, 14:06:28
    #3
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vodafone geçerken faturasız geçin taahhüt vs vermeyin ceza çıkmaz, yeni turkcell kampanyası ne varsa yararlanırsın

    ama onu yaparsak da bu sefer 1 ay sonra yeni gelen paketlerinden yararlanabilir miyim vodafoneda?
  • 17-03-2025, 15:18:08
    #4
    Taahhüt vermeden geçiş yaparsan o indirimli tutardan yararlanamazsın.
    Cayma bedelini Vodafone sorarak öğrenebilirsin