Vodafone beni kazıklıyormu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vodafone beni kazıklıyormu?
4
●
182
R10.net
İnternet ve GSM Operatörleri - Dijital Platformlar
GSM Operatörleri
Vodafone beni kazıklıyormu?
06-03-2025, 21:19:07
#1
kmlhyt
Tarife Ücreti 205 TL Vergi 37 TL
Toplam - 242 küsür oluyo. Ama Fatura bedeli 295 gozukuyor. Nasıl oluyor anlamadım 😁
06-03-2025, 21:20:04
#2
Misafir
Yılardır herkesi kazıklıyor.
kmlhyt
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
06-03-2025, 21:20:11
#3
Tartaros
Telsiz bedeli, cart curt bedeli trt vergisi bişiyler vardir içinde illa
06-03-2025, 21:21:32
#4
NightRaven
en ucuz o bence şu an bilmem ama sene başından önce 60 gb internet 1000 dk 1000 sms i vergiler cart curtu dahil 350 tl ye yapmıştım taahütlü olduğu için şu an çok uyguna gelen bi o oldu bana
06-03-2025, 21:21:59
#5
kmlhyt
Tartaros adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telsiz bedeli, cart curt bedeli trt vergisi bişiyler vardir içinde illa
Onlar zaten vergi bolumde yaziyor. Yada yazmasi gerekli. Ama yazmiyor 😅
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler