• 02-08-2024, 16:51:44
    #1
    Yeni bir hat alacağım, fakat hali hazırda zaten bir Vodafone hattı kullanıyorum.

    Benim amacım şu , istediğim numarayı alıp faturasız şekilde kullanma.

    Müşteri temsilcisi aradığında bana sadece faturalı olarak alınabileceğini söyledi.

    Ben fatura kullanmak istemiyorum.

    Şimdi sorum şu , bu hattı alsam , ilk ay içinde faturadan cayabilirmiyim ?
    Cayarsam ne kadar bir cayma bedeli öderim ?
    Bu rezerve ettiğim numarayı faturasız bir şekilde alabilirmiyim ?


    Yardımcı olacak biri var mı ? 🥲
  • 02-08-2024, 16:55:30
    #2
    Ben aldım kendime özel numara fakat sadece en düşük paketi seçip 184₺ olanı fatıralı yaptım 12 ay taahhüt bitince faturasıza geçireceğim
  • 02-08-2024, 16:57:19
    #3
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldım kendime özel numara fakat sadece en düşük paketi seçip 184₺ olanı fatıralı yaptım 12 ay taahhüt bitince faturasıza geçireceğim
    Arkadaş o kadar beklemeden direkt olarak nasıl geçerim, geçersem ne kadar öderim diye sormuş aslında.
  • 02-08-2024, 17:00:15
    #4
    TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş o kadar beklemeden direkt olarak nasıl geçerim, geçersem ne kadar öderim diye sormuş aslında.
    Evet , bilginiz var mı acaba ?
  • 02-08-2024, 17:02:29
    #5
    WASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet , bilginiz var mı acaba ?
    Maalesef bende birkaç aydır aynı numarayı tekrar tekrar rezerve ediyorum, duruma göre bende satın alacağım.