Yeni bir hat alacağım, fakat hali hazırda zaten bir Vodafone hattı kullanıyorum.
Benim amacım şu , istediğim numarayı alıp faturasız şekilde kullanma.
Müşteri temsilcisi aradığında bana sadece faturalı olarak alınabileceğini söyledi.
Ben fatura kullanmak istemiyorum.
Şimdi sorum şu , bu hattı alsam , ilk ay içinde faturadan cayabilirmiyim ?
Cayarsam ne kadar bir cayma bedeli öderim ?
Bu rezerve ettiğim numarayı faturasız bir şekilde alabilirmiyim ?
Yardımcı olacak biri var mı ? 🥲
Vodafone 540 lı numara hakkında yardım ?
4
●182
- 02-08-2024, 16:57:19Arkadaş o kadar beklemeden direkt olarak nasıl geçerim, geçersem ne kadar öderim diye sormuş aslında.WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2024, 17:00:15Evet , bilginiz var mı acaba ?TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2024, 17:02:29Maalesef bende birkaç aydır aynı numarayı tekrar tekrar rezerve ediyorum, duruma göre bende satın alacağım.WASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle