Uygulama uzerinden atıyorum interneti.Bütün hatlara gonderim vardır . Faturalı faturasız farketmez . Kullanmadıgınız halde gitmez gb lar.
20 gb altı internet gb başı 11 tl 20 gb ustu alımlarda 9 tl gb bası Kullanmadıgınız hale yanmıyor istediğiniz zmn girip aktifleştirip kullanabilirsiniz..
Kampanyalı İnternet Satışımız Son Gaz Devam Ediyor !!
5
●284
- 07-07-2024, 12:51:27Yazıldı hocam sagolun bilgilendirme içinAhmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2024, 13:05:30Merhaba,
Kategorilerde konu açmadan önce kuralları okumanız daha sağlıklı ticaret yapmanızı sağlar.
Aynı konuyu birden fazla kez açmak yasaktır. Konularınızın birçok kategori de görünmesini istiyorsanız Sponsor ya da Öne Çıkan Reklam satın alabilirsiniz. https://www.r10.net/premium-uyelik-reklam/reklam-paketleri/
Kategori kuralı gereği 2'den fazla ticari konu açılması yasaktır. Konu açma limitini arttırmak için Sponsor/Öne Çıkan Reklam ya da Kurumsal Plus Üyelik alabilirsiniz.
https://www.r10.net/gsm-operatorleri...interneti.html
İyi Forumlar