Merhaba ArkadaÅŸlar.
Bugün 4.5G hizmetini test ederek bir makale oluşturdum.Makale resimli ve biraz içtenlikle yazıldığı için direk sizlere konu linkini paylaşacağım.Eğer moderatör arkadaş problem yaratacaksa söylesin kaldıralım.
Konu linki aşağıdadır. Gerçekten tam bir sinir bozucu !
http://www.bizimtek.com/mobil/4-5g-problemleri.html
Sizde test sonuçlarını konu altına yazar mısınız arkadaşlar ? Nasıl gelişme oldu sizlerde
4.5G Problemleri .. Neden Geldin be ArkadaÅŸ
0
●445