Hemen başvurmak için; EkoGSM
İşte bu habere gerçekten şaşıracaksınız. NetGSM getirmiş olduğu yeni hizmet sayesinde, interaktif SMS sistemini kullanarak alacağınız her SMS ' e karşılık göndereceğiniz 1 sms kazanacaksınız.
Aklınıza gelen her türlü aktiviteyi, kampanyayı, yarışmayı, reklamı vb. diğer projelerinizi, bu sayede tamamen ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Ayrıca projenize katılan kullanıcılar 4 haneli numaralara attıkları SMS fiyatlarına katlanmak zorunda kalmazlar. Tarifeleri üzerinden ücretlendirilerek, hatta varsa ücretsiz sms lerini kullanarak katılırlar.
Sizin de operatörlerden 4 haneli numaraları binbir güçlükle ve maliyetle tahsis etme derdiniz olmaz.
Süper bir proje!
EkoGSM Hızlı Başvuru : http://www.ekogsm.com
Kaynak ; http://www.culha.net/voip/949-interaktif-sms.html
Kaynak; https://www.netgsm.com.tr/interaktifsms.asp
EkoGSM İnteraktif SMS / Ücretsiz!
23
●3.127
- 03-07-2014, 23:03:02ben kullanıyodum hocam bi aracculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2014, 23:45:41Bu sistemi mi kullandınız? 4 haneli numaralarla mı çalıştınız?gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2014, 23:54:20netgsm yapmış oldugunu kullandım. 0850 nolar ilecculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2014, 12:35:27bu bilgiye nerden ulaştınız acaba?delicoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2014, 13:04:49Denemesi beleş , buyrun avea hattınızdan 0850 arkadaşın verdiği numaraya 3000-4000 sms atın.gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aradan 10-15 gün sonra şebeke çekmez olacaktır. Sonrası sözleşmenizin iptal edildiğini numaranın kullanılmayacağını söylerler.
Saygılar.