Kapağı Yeniden Konumlandırmak İçin Sürükle
Hakkında
Bu alanda sigara içmek TEHLİKELİ ve YASAKTIR...

Bizden söylemesi;
cebindeki sigarayı, elindeki çakmağı bu gruba girmeden önce atacaksın...


Bağımlı değilim MUTLUYUM...
Tartışma: Sigara içmeyen webmasterlar
  • 23-03-2008 17:09:01
    hoşgeldin erol'cum
  • 23-03-2008 17:32:13
    hoşbuldum:)
  • 24-03-2008 23:45:14
    bende gelmiş bulunmaktayım sigara içenlerden dahi nefret ediyorum:p
  • 07-04-2008 01:11:35
    Selam sigara içmeyen r10 halkının insanları :)
  • 24-04-2008 12:41:51
    A.selam sigara içmeyen r10 insanı :D
  • 26-04-2008 20:05:50
    Allah hepimizi o illetten korusun.. Amin:D
  • 29-04-2008 01:06:34
    İnce beli,beyaz teni ve kor gibi dudaklarıyla günde en az yirmi defa ellerimle kavrayıp ciğerlerime kadar çektiğim ateşli ve sözde sevgilimi artık terketmek istiyorum,bana yardım edin lütfen...Cidden ayrılmak istiyorum şaka değil ha:)) Yani ben de sizlerden biri olmak istiyorum:)
  • 03-05-2008 19:07:46
    içmeyelim içtirmeyelim :)
  • 09-05-2008 09:14:14
    paramızla kendimizi zehirlemeyelim
  • 10-08-2008 00:33:17
    Sigaraya Hayır :p