Kapağı Yeniden Konumlandırmak İçin Sürükle
Hakkında
Bursa'da yaşayan arkadaşlarımız veya kimliğinin doğum yeri bölümünde Bursa yazan arkadaşlar....
Tartışma: r10 Bursa
  • 02-11-2008 05:54:43
    hayırlı olsun arkadaşlar böyle bir grup kurmanız benı çok mutlu etti.
  • 14-11-2008 21:00:56
    merhabalar..
  • 16-11-2008 17:36:27
    Yıldırım.. / Mudanya..
  • 21-11-2008 18:39:19
    Merhaba millet :)
  • 06-12-2008 07:01:56
    Basaran :) 8 yil onceydi :( simdi yurt disi :(
  • 13-12-2008 23:30:01
    bende hürriyet
  • 15-12-2008 08:12:17
    yok mu koskocaman bursada maç yapacak kişiler..
  • 18-12-2008 11:53:29
    Merhaba Arkadaslar
    Bende Bursa/gursu danım:)
  • 21-12-2008 22:11:34
    bende İnegöl çocuğuyum =)
  • 26-12-2008 02:42:48
    Selâmlar...