• 12-08-2005, 02:13:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ben bişey soracam bi yerde gordum online meta tag ayarlama yapiyoruz.Peki bu ne kadar iyi derece mesela ornek kelimemiz bedava mp3 indir bu asagidaki meta ayar ne kadar iyi?*


    <HTML>
    <HEAD>
    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; iso-8859-9">
    <META HTTP-EQUIV="Pragma" content="cache">
    <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX,FOLLOW">
    <META HTTP-EQUIV="Content-Language" CONTENT="tr">
    <META NAME="description" CONTENT="Bedava mp3 indir müzik şarkı mp3ler parçası">
    <META NAME="keywords" CONTENT="bedava, mp3, mp3 indir, müzik, şarkıcı, parçası">
    <META NAME="author" CONTENT="mydeli">
    <META NAME="publisher" CONTENT="www.xxx.com">
    <META NAME="copyright" CONTENT="Web site engine's code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.">
    <META NAME="audience" CONTENT="All">
    <META NAME="page-type" CONTENT="Book">
    <META NAME="page-topic" CONTENT="Yaşam">
    <META HTTP-EQUIV="Reply-to" CONTENT="xxx@xxx.com">
    <META NAME="creation_Date" CONTENT="08/12/2005">
    <META NAME="expires" CONTENT="">
    <META NAME="revisit-after" CONTENT="2 days">
    <TITLE>Bedava mp3 indir</TITLE>
    </HEAD>



  • 12-08-2005, 05:36:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    email adresini spamciler icin kaldir bence.
  • 12-08-2005, 05:39:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ) kaldirdim thanx ...
  • 12-08-2005, 09:16:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    http://www.gitme.net/meta-tag-seo.php bunu oku
  • 12-08-2005, 14:29:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yani mert abi diyosun ki "kelin ilaci olsa kendisi sürer" misali hatırlıyosundur işallah. çok tsk ederim..
  • 13-08-2005, 00:40:01
    #6
    Misafir
    bu sekilde asla yer alamazsin dostum...
  • 13-08-2005, 02:34:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    dogrudur bende anliyorum ama mesela bir cok webmaster böyle yapıyo hazır sitelerden online meta hazırlıyor...Yani benim yazdigim kelimelere değil onemli olan kodlarmalara bakın demek istedim...