Ayrıca neden pr faktörünü webmasterlar belirliyor.Kaliteli siteleri sadece webmaster lar mı biliyor.Normal internet kullanıcıları kaliteli siteleri anlayamıyor mu? Bu site kalitelidir demek için site mi kurmak lazım?
Öyle pr 8 ler biliyorum ki günlük 1k yı bulamıyor.Google pr 8 ile ödüllendiriyor siteyi ama nedense kimse farkında değil bu kaliteden ve sitenin hiti yok.
Pagerank pek etkili değilse ne diye toolbara "Google'ın görüşüne göre bu sayfanın önemidir" yazıp milletin kafasını karıştırıyor.
Bana saçma geliyor açıkcası pagerank faktörü.
Kafamdaki soruları yazayım dedim.