Bence sandbox ile ilgili bilgi sahibi olmadan yorum yapmayın.
https://www.r10.net/google-optimizasy...bediyorum.html
O Artık Ringofon Klasiği !.. Sandbox ..!
26
●2.080
- 14-11-2007, 23:22:504 ncü maddeye katılıyorum. günde 3-5$ bırakan sitede kazanç diye bişiy kalmadı bi kaç gündür. Umarım tesadüftür.canimsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2007, 01:22:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.benim de sandbox da bir domainim vardı.Ringofonun scriptini kurdum.Belki ters etki gösterir de çıkar sandbox dan
- 15-11-2007, 01:38:07vbulletin forumda aynı tema aynı meta aynı içerikle 50 tane site açsanız hepsi sandboxa girer.
Aynı şey joomla iiçnde geçerli.
Herşeyi aynı olan 50-60 site türüyosa o siteler ya banlanır ya sandboxa düşer.
Bunun ringofonla alakası yok. Scripti editleseydiniz yeteri kadar herahngi bişey olmazdı - 15-11-2007, 02:52:512 tane ringo mp3 2 tane de ringo video sitem sandboxa girdi.. scriptleri biraz editledim..sanda düşmemek için farklı hostlara kurdum..."video" kelimesinde mujox.com'u 2.sıraya kadar yükselttim ..ama nafile..sonuç hüsran
bence sorun scriptte değil de db de..db yi editleme imkanı olsaydı bunca sorun yaşanmazdı.. bütün sitelerin db si aynı .. 100 lerce aynı isim, noktalı virgülüne kadar aynı müzikler.. ben scriptleri sildim..2 sitem kendine geldi..mujox.com'u da sattım zaten.. kurtuldum
