@RebeLLi0us, (paragraflar dahil) 30 satırlık eleştirini okudum ama Bilo'dan farkını göremedim?
@k12k, hayatımda ilk kez balık tutmaya gittiğimde olta ile bir kaçtane balık tutmuştum. Kendiniz için imkansız olan şey, bir başkası içinde aynı şeyi ifade etmez.
Hedef kelimede yükselmek için öneriler..
23
●1.773
- 21-01-2013, 05:45:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu ne demek? Anlayamadım... Kimi kiminle mukayese ediyorsunuz? Benim @RebeLLi0us dan farklı olmayan şeyim neymiş? Adam saçmalamamış gayet doğru söylemiş. Ama bahsettiği kişilerle benim ne alakam var, neremi benzer buldunuz onu anlamadım.clic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. - 21-01-2013, 08:37:05Ben Sadece güzel bir söz olduğu için paylaşmıştım üstat. Olta ile balık tutmaya gittiğinizde nereye gideceğinizi ve oltaya ne takmanız gerektiğini söyleyen birileri mutlaka olmuştur. o şekilde ufak tefek balıklar tutarsınız(ufak yükselişler sağlarsınız) (Kalıcı ve iyi yükselişler için) büyük ve iyi balık tutmak için özel yöntemler geliştirmelisiniz.
Buda çalışmak ,hata yapmak ve sabırdır.
Kolay gelsin. - 21-01-2013, 11:53:56Bakış açını değiştirmen lazım o zaman.clic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca benim o yazımdan direk @Bilo Nickli üyeye yazdığımı nerden çıkardın ? - 21-01-2013, 19:18:18%90 herkes tarafından bilinen konulardır dedin ya hocam sen öyle sanRebeLLi0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Örnek verim sana dizin, forum tanıtımı oraya buraya eklemek yapılanların çoğu bu doğru fakat sen çoğu kişi tarafından bilinen uyduruk nofollow çıkışlı pr0 dizine eklersin ben anasayfası pr5 olan bir ve siteleri anasayfada yayınlayan dizine eklerim mesela hemde dofollow anlatabildim umarım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:18:18 -->-> Daha önceki mesaj 19:17:06 --
işte bu dediklerin yapılırsa ilerleme kaydedemez kişi kaybedersin. Seo da amaç farklı olmaktadır. Sen bu farklılığı yakalayamazsan, rakiplerinden farkın kalmaz ve bir adım ileri gidemezsin.ZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela benim için milletin ne yaptığı hiç umrumda değil, analizde etmem kendi yaptıklarım yetiyor zaten milleti geçmeye
Peki neden geçiyorum sıralamada? Çünkü farklı şeyler yapıyorum onlardan. Bilmedikleri. - 21-01-2013, 19:25:57Al işte buyur burdan yak... Bir tane daha fedai geldiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Benim PR 0 dizinlere kayıt olduğumu nerden çıkardın
Verdiği örneğe bak yaa.. PR 5 dizine link ekliyormuş, hemde dofollow
oooo 
Bu verdiğin bilgi ile şimdi herkes kafaya oynayacak tebrik ederim !
Tamam o zaman..İşte er meydanı. Buyur.. Engin bilgilerinle aydınlatırsan arkadaşları memnun olurum
O kadar bloglarda yazıyorsunuz madem, burda da yazın da 2-3 bilgi herkes engin bilgilerinizden faydalansın !
Anlatabilmişimdir umarım
- 21-01-2013, 19:54:14@Bilo, ben arkadaş yanlış bilgiler verdi yada yalan söylüyor demedim ki. Söylediklerinde haklı olabilir ama demek istediğim nokta farklıydı.RebeLLi0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@RebeLLi0us, Senden önceki cevapta Bilo'nun vermiş olduğu seo blogu ile ilgili bir link vardı. Ordan esti.. Ha o site onundur değildir orasını bilmem.. Benim bu kategoride genel anlamda gördüğüm şey açılan konulara (sorulara) verilen cevaplarda somut bir bilgi yok. Hep bir baştan sağma var, kendin araştır bul misali.. Öyleyse hiç cevap yazmamak daha cazip gelir konuyu açan biri için. Şahsen ben SEO'cu değilim ama takıldığım konularda gelipte burada soru sorma cesaretini bulamıyorum sırf bu yüzden. Neyse üstadlar. Beni yanlış anlamayın benimkiside inceden bir sitem..
Buda çalışmak ,hata yapmak ve sabırdır.
