• 18-01-2013, 15:06:06
    #1
    Arkadaşlar seozeo.com sitesi seotekniklerinin yeni sitesi sanırım şuan 2. sırada bayağı bir çekişme var. Backlinklere bakıyorum da çoğu blog yorumları aralarda kaliteli siteler var ama çoğunu blog backlinkler oluşturuyor. Biz aynısını yapsak spam oluyor peki bu arkadaşımız nasıl google'ı uyandırmadan spam backlink yapmayı başarıyor.
  • 18-01-2013, 15:56:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    senin backlink analizlerini yaptığın siteler, bütün backlinkleri gösteriyor mu? senin gördüklerin buz dağının görünen kısmı.
  • 18-01-2013, 16:08:16
    #3
    Aslında Yiğit bu işi bırakmalı ama sanırım ilk gözağrım diye bırakamıyor.
  • 18-01-2013, 22:38:06
    #4
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında Yiğit bu işi bırakmalı ama sanırım ilk gözağrım diye bırakamıyor.
    adam işini şirkete dökmüş hocam bırakma falan yok. seozeo.com.tr
  • 18-01-2013, 22:41:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında Yiğit bu işi bırakmalı ama sanırım ilk gözağrım diye bırakamıyor.
    neden bıraksın ki yiğit şuan süper ilerliyor.Çok sağlam bir çevre yaptı kendine istemesede iş gidiyor ona.
  • 18-01-2013, 23:05:23
    #6
    Sanırım bırakmalı derken arkadaş zaten siklet farkından bahsediyor.
  • 18-01-2013, 23:09:42
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında Yiğit bu işi bırakmalı ama sanırım ilk gözağrım diye bırakamıyor.
    İlk gözağrı seozeo değilki,

    Bu sektörde türkiyedeki sayılı girişimcilerden birisi, adam akıllı, doğru bilgi veren birisi.

    işi bırakıp gelip fourmda spam linkmi satsın.

    Soruya gelince bu siteler kadar kaliteli içerik sağlarsanız, backlink alma konusunda mütevazi olmayın derim.
  • 18-01-2013, 23:56:29
    #8
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk gözağrı seozeo değilki,

    işi bırakıp gelip fourmda spam linkmi satsın.

    aynen

    birilerinin yükselmesini malesef çekemedigimizden aşagı itmek daha basitimize geliyor.
  • 19-01-2013, 00:24:33
    #9
    Tepkileri gözlemlemek için neden bırakması gerektiğini özellikle yazmamıştım, bakıyorum secuyum diyenlere nerde bu işlerden anlamayan varsa secu olmuş, anlasa zaten kendine çalışır daha çok kazanır

    ve Yiğit tanışıklığım yada konuşmuşluğum yoktur ama ortalıkta dolaşan secular içinde işi bilen seo yapmasa başka şekilde para kazanabilcek potansiyele sahip tek kişidir. İşte bunun için bırakması lazımdı dedim.