• 02-01-2013, 17:11:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    20 dakika dizisi domaini almıştım ve açmadım şuan açsam çokmu geç kalmışım ? atı alan üsküdarı geçmiş durumda 1.sayfaya gelebilirmiyim acaba ?
  • 02-01-2013, 17:15:35
    #2
    aç ama tutmaz o dizi.
  • 02-01-2013, 17:16:17
    #3
    8-9 bölüm ya görür, ya görmez.
  • 02-01-2013, 17:17:09
    #4
    bende üç gün önce farkettim ve baktım çok kişi site açmış bile bende uğraşmak istemedim.

    Dipnot : 20dakika.tv.tr boştaydı ben baktığımda eğer alacaksan bu domaini al dizi sitelerinde seo açısından çok iyidir..
  • 02-01-2013, 17:19:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tutmaz diyorsunuzda dizi bence sağlam. Fakat site ilk sıraya gelebilir mi?
  • 02-01-2013, 17:24:32
    #6
    yapacağın çalışmalara bağlı olarak ilk sayfaya çıkabilirsin tabii ki.

    dizi bir filmin uyarlaması. eleştirmenlerin yorumlarını okumanı öneririm, bence 10 bölümü göremez. yine de sen bilirsin
  • 02-01-2013, 17:29:11
    #7
    bence oyuncular saglam Nejat işler diziyi sırtlar gibime geliyor..
  • 02-01-2013, 17:30:37
    #8
    ScareFace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence oyuncular saglam Nejat işler diziyi sırtlar gibime geliyor..
    Bu dizide Nejat İşler yok hocam
  • 02-01-2013, 17:30:50
    #9
    bu işler çok yaptığımdan bilgi vereyim,Dizi işi çok tehlikeli.

    adsense koayrsın sıkıntı çıkartmaz ama bir bölüm yayınlarsın banlanırsın,diziden ihtar alırsın.Bölüm yayınlamazsan giren bir daha girmez.

    bu yazdan örnek vereyim annemuyurken ve sonyaz balkanlar dizilerinin tüm keyword domainleri bende ama gel gör ki diziler 10 bölümü göremedi.

    Facebook ve twitter olmadan bu iş gitmez ki eğer tutarsa dizi senden sayfayı alırlar.

    eğer ki dizinin ilk açıldığı hafta ilk sıralarda çıkarsan kazanırsın en azından verdiğin emek çıkar.dizinin 10 bölümü geçemediğini varsayıyorsan bas backlinki.