• 09-08-2005, 23:42:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Google-TR-1" bu bot'u ilk kez görüyorum istatistiklerimde.
    Ne amaçlı olduğunu bilen varmı.
    Google bize özgü bir bot'mu geliştirdi acaba. Türkleri daha iyi denetlemek için falan
  • 09-08-2005, 23:53:24
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    anlaşılan Google'ın masaüstü aramasının botu oluyor bu.
    iyide masaüstü arama local çalışmıyormuydu sadece, ne işi benim sitede.

    ayrıca ilginç ya, başkaları tek bot ile ziyaret ediyor.
    google 5 ayrı bot ile geliyor maşallah.
  • 10-08-2005, 13:59:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Senin gezdiğin tüm siteleri kaydediyor desktop search.

    Farklı botlarla gelmesinin en önemli sebeplerinden biri Google a özgü sayfa gösterilip gösterilmediğini anlamak.