• 02-11-2007, 00:16:21
    #1
    sandbox a girip girmediğimizi nasıl anlarız sandboxa girdim sanırım sitem 2-3 haftalık ve sitemin tam adını yazınca bile ilk sırada değilim googleddan 25 ziyaretçi aldım sadece ama çok link değişimi de yapmadım ama nasıl anlarız yada girdiysek çıkmak için neler yapmalıyız

    Koxp İndir Knight Online Koxp Koksp Conquer Online aimbot, conquer hackleri , conquer hileli server, conquer oto kasma, conquer script vessel, dosya yükle indir
  • 02-11-2007, 00:25:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bir sorun göremedim ben sandbox'ta değilsin
  • 02-11-2007, 00:29:18
    #3
    hocam peki neden bu kadar az ziyaretçi geliyor olabilir :S
  • 02-11-2007, 00:31:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    LacivertLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sorun göremedim ben sandbox'ta değilsin
    Site adını yaz bakalım adam kaçıncı sırada..

    onlineyiz.biz diye aratırmısın googleda.
  • 02-11-2007, 01:02:30
    #5
    kendın demıssın zaten sıten cok yenı ılk sıraya cıkacaktır zıyaretcı sayın yukseldıkce google dan zıyaretcı bekleme once kendı hıtını yapkı google senı gorsun
  • 02-11-2007, 13:37:03
    #6
    haftada bitane çapraz link olarak pr3 link alsan 2 ay boyunca sandboxa girmeden yükselirsin..
    Daha sonra başlarsın kasmaya
  • 02-11-2007, 17:58:42
    #7
    şu anda sandbox ta değilim yani öylemi ?
  • 03-11-2007, 09:47:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    nedenmi az ziyaretçi giriyor dersen..

    bi kere google botu sitene girmesine izin verki sayfaların indexlensin..
    bide link değişimi yap...
  • 03-11-2007, 09:52:56
    #9
    Misafir
    https://www.r10.net/google-optimizasy...box-nedir.html

    Oku arkadaşım, ve teşhisini sen koy...