• 27-11-2012, 11:06:13
    #19
    momocan hocam okuldan alexa üyeliğine giremedim malum face okullarda çalışmıyor. Evde bir daha deneyeceğim akşama... Kusura bakma...
  • 27-11-2012, 12:22:08
    #20
    thymus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    momocan hocam okuldan alexa üyeliğine giremedim malum face okullarda çalışmıyor. Evde bir daha deneyeceğim akşama... Kusura bakma...
    Tamamdır sorun değil
  • 27-11-2012, 19:55:14
    #21
    Tamam hocam 5yıldız yorum ekledim. Sizde arkadaşlar benim alexaya 5yıldız + yorum ekleyin özelden haber verip alexa linkinizi ekleyin bende ilgileneyim.

    http://www.alexa.com/siteinfo/ilkokulum.com#
  • 28-11-2012, 15:00:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Yaptığım yorum
    ht tp://w ww.alexa.com/reviews/single/7009041
    Yorum yapılacak site
    ht tp://w ww.alexa.com/siteinfo/sektorelhabermerkezi.com
  • 28-11-2012, 18:47:08
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ganyeto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığım yorum
    ht tp://w ww.alexa.com/reviews/single/7009041
    Yorum yapılacak site
    ht tp://w ww.alexa.com/siteinfo/sektorelhabermerkezi.com
    injizz nicki ile yorum yapıldı.
  • 28-11-2012, 18:57:48
    #24
    Yıldız verdiğimiz sitelere girip bir 10 dk gezsek ne tatlı olur...
  • 28-11-2012, 20:49:26
    #25
    ganyeto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığım yorum
    ht tp://w ww.alexa.com/reviews/single/7009041
    Yorum yapılacak site
    ht tp://w ww.alexa.com/siteinfo/sektorelhabermerkezi.com
    Elmadoktoru olarak yıldızlı yorum yapıldı
    Yorumlanacak hesap http://www.alexa.com/write/review/mmcn.org
  • 01-12-2012, 01:40:44
    #26
    fazla kaliteli bi site olmuş takipteyim. alexa yıldızlı yorum yapıldı
    yorum yapılacak site: http://www.alexa.com/siteinfo/meleklericin.com
  • 01-12-2012, 12:23:58
    #27
    BySiriUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazla kaliteli bi site olmuş takipteyim. alexa yıldızlı yorum yapıldı
    yorum yapılacak site: http://www.alexa.com/siteinfo/meleklericin.com
    Yorum yaptığınız siteyi yazmamışsınız ama... Bir de yorum yapılan sitelerin sahipleri neden yorum ve puan vermezler merak ediyorum bazı arkadaşlar için...