sandboxtan kurtuluyormuyum?? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sandboxtan kurtuluyormuyum??
0
●
413
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
sandboxtan kurtuluyormuyum??
19-10-2007, 15:53:33
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar merhaba.
sandboxta iken siteadim.net diye aratırken iLk sayfada çıkmaz iken şimdi 3.cü sırdayım iLk iki sıra r10.net
sizce çıkıyormuyum sandboxtan??
şu anda sedoya parkedilmiş durumda.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler