Arkadaşlar merhaba.

sandboxta iken siteadim.net diye aratırken iLk sayfada çıkmaz iken şimdi 3.cü sırdayım iLk iki sıra r10.net

sizce çıkıyormuyum sandboxtan??

şu anda sedoya parkedilmiş durumda.