• 02-11-2012, 00:02:45
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bende de yok.
  • 02-11-2012, 01:11:14
    #20
    dikkat ettimde milletin artık işi gücü kalmamış konu açanlara mesaj atanlara laf sokma peşinde.eskiden böyle değildi diye klasik bir cümle kurucam ama harbiden şeyi çıktı yani.adam birşey sormuş biri hava atmak içinmi konu açtın diyor
  • 02-11-2012, 02:15:11
    #21
    Üyeliği durduruldu
    SesLiModel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hava"mı"
    mı/mi ayrı yazılır kardeşim, bilgi(L)endireyim dedim.
  • 03-11-2012, 03:02:16
    #22
    Alıntı
    mı/mi ayrı yazılır kardeşim, bilgi(L)endireyim dedim.
    Branjın türkce hocalığı heralde
  • 03-11-2012, 03:04:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Henüz güncelleme gelmedi
  • 05-11-2012, 00:13:34
    #24
    hep güncelleme diyoruz ama bu güncelleme sonunda acaba pr değeri düşer mi?
    artmasını beklerken düşüş yaşarsak ne olacak
  • 05-11-2012, 00:15:03
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Son günlerde hiçbir güncelleme olmadı. Haberler asparagas.