google de yükseliyorum ama nasıl bilmiyorum :)
15
●1.197
- 13-10-2007, 22:59:40Üyeliği durduruldu
- 13-10-2007, 23:05:39hiçbirşey tesadüf değildir.aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elbet sitenin özgün tasarımı, içeriği, kalitesinin etkisi olmuştur. rakiplerinin yaptığı hatalarla düşmeleri sayesindede olabilir. - 14-10-2007, 11:42:17google yeni açılan sitelerde teşvik amaçlımıdır bilinmez bazı olumlu yaptırımlar uyguluyor(ön sıralara taşımak gibi), bunu değerlendirebilmek tabi ki tamamen site yöneticisinin elinde. Nasıl değerlendirebilirsiniz "backlink elde etmek" , "siteyi güncel tutmaya devam etmek" , "dmozda siteniz ile ilgili uygun kategoriye kaydettirmek" gibi..
- 07-11-2007, 13:53:5420 kasıma kadar 78 liler derneğini karşısında ofismizi daha sonra iş bankası merkez şubesi ( askeriye nin orda ki ) karşısında bir yer tuttuk orda olacaz net adres aklımda değil geçince oraya yazarımmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sevdim ben bu googleyi o da beni sevdi sanırım
windows satmıyom da zaten