Konunun üzerine giderken, kendi olumsuz kriterlerinizi belli edemeden geçersiniz yaaaa ! . . .
Bu da öyle bir durum . . .
Anne Ben Seo'cu Oldum!
120
●11.203
- 17-10-2012, 00:26:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-10-2012, 00:28:31DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen size katılıyorum.Bu şekilde davranan kişiler aslında hiç bir şey bilmeyen kişilerdir sadece kendi egosunu tatmin etmekle uğraşır.
Bana r10 da nicklerinde seo kelimesi kullananlar(konuyu açan arkadaşı tanımıyorum bilmiyorum kendini tenzil edebilir) daha komik geliyor.
nick : seoxxxx adam yazıyor hitlerim düştü ne yapmalıyım yada ne bileyim çok basit şeyleri soruyorlar.
Bence gerçek seocu yada seo uzmanı böyle komik işlerle uğraşmaz.Yada ne bileyim forumlarda iş bulacağım diye uğraşmaz.Adam zaten googleyi çözdüyse fazlasıyla para kazanıyordur.Adam işin peşinde değil iş adamın peşinde koşar. - 17-10-2012, 03:57:05bu site konu sahibinin sanırsam
sitenin alexa değerleri yok yani yeni bir site
ayrıca seocu lara laf etmiş fakat kendiside seocu
http://www.webtirgit.com/seo-nasil-y...-pratik-tarif/ - 17-10-2012, 03:58:30Üyeliği durduruldubu kadar uzun bir yazıyı okuttuğuna göre
tartışmasız iyi bir yazar - 17-10-2012, 04:33:31haha konuya bakın hocam sanki yemek tarifi anlatıyoroceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malzemeler yapılışı 
