Anne Ben Seo'cu Oldum! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anne Ben Seo'cu Oldum!
120
●
11.203
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Anne Ben Seo'cu Oldum!
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
17-10-2012, 00:09:43
#10
cappa
SEO'cular dökülüyor...
17-10-2012, 00:12:16
#11
ant07
Demeee
17-10-2012, 00:12:48
#12
t4ko
yapma be.
17-10-2012, 00:13:45
#13
gandi
tırt
17-10-2012, 00:17:49
#14
kazersoft
KaŞelİyorum.
Bu arada, galİba o bahsedİlen kİŞİlerden dadanmiŞ konuya :d
doktorcuk, patroncuk, mÜdÜrcÜk, seocuk cuk cuk cuk :d
17-10-2012, 00:19:37
#15
Mustafamasa
webtirgit.com ne güzel domain olmuş öyle
Takip listeme aldım
17-10-2012, 00:21:54
#16
ant07
Yazının tamamını şimdi okudum arkadaş olayın özetini mükemmel çıkarmış, zaten güncellemelerle felan siyo uzmanlarında yaprak dökümü başlamadı mı, seo aramasında ilk sayfaya bakıyorsun Yiğit'ten başka seo ile alakası olan yok.
17-10-2012, 00:22:52
#17
emreseo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar Pm'ler gelmeye başladı. Yanlış anlaşılma olmasın.
Yazıyı yazan ben değilim sadece ilginç bulduğum için paylaştım.
17-10-2012, 00:26:37
#18
Nbilecen
çok istedim ama bir türlü okuyamadım biri
özet geç
sin
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler