• 11-10-2012, 20:45:42
    #10
    webmasterzap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru anlamışmıyım?

    Şimdi misal kelimemiz boks

    Boks ile ilgili blogger yahut wordpress sayfaları açıcagız (sayfaları siz mi bulacaksınız programmı bulucak) içersindeki konuları .txt uzantılı kaydettireceğiz
    Bu .txt uzantılı konularıda ayarladğınız saate görede blogunuza post atıcak ?

    eyer böylese biraz vaktimi alır yapılmayacak gibi değil

    Birde gmail sıkıntı yaratmakta 3 ten sonrası telefon onayı istemekte.
    Şöyle anlatayım. Boks kelimesini googlede aratıp boks kelimesinde mesela ilk 100 deki wp siteleri bularak txt formatında kaydediyor (blog yorum için gerekli güncel listeyi elde ediyoruz böylelikle . )

    ikinci kısım ise şöyle mesela
    elimde 30 adet makale olan bir txt yada doc yada xml uzantlı dosyam var.
    birincisi içindeki kelimeleri benzerleri ile değiştirmem için bir yer olması lazım örnek olarak word ün imal yanlışlarını düzelttiği kısım gibi tek tek kelimeleri gösterecek ve bizde bu kelimelerin yerine benzerlerini koyarak tüm makalelerdeki kelimeleri değiştirmemizi sağlayacak. sonra manuel olarak ya da otomatik olarak açtığım blogerlara bu xml dosyası vasıtasıyla 30 makalemi zaman ayarlı olarak gönderecek . Yani her gün iki makale yayınlayacak. Aslında bu işleri büyük kısmını parça parça yapan programlar var forumda. Amerikayı yeniden keşfetmiyoruz. Ama bir arada olmaları ve birbiriyle bağlantısı diğerlerine fark yaratacaktır.

    Kısaca programın ne tarhana yapması, ne çamaşır yıkaması gerekmiyor
    Sadece daha önceden değişik adlar altında yapılan çalışmaların birleştirilerek daha kolay bir kullanım sağlaması yeterlidir.
    Arkadaş fikir almak için konuyu açmış, benim fikrim doğru ya da yanlış olabilir. Önemli olan fikir belirtmiş olmam. Olayı geyik muhabbetine çevirmek arkadaşa haksızlıktır. Unutmayın her yanlış , doruya doğru atılan adımdır. İyi forumlar
  • 11-10-2012, 22:27:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş fikir almak için konuyu açmış, benim fikrim doğru ya da yanlış olabilir. Önemli olan fikir belirtmiş olmam. Olayı geyik muhabbetine çevirmek arkadaşa haksızlıktır. Unutmayın her yanlış , doruya doğru atılan adımdır. İyi forumlar
    onların geyik muhabbeti umrumda değil yaptıgım projelerle kanıtlarım gerekirse önerdiğin paragrafı incelicem .
  • 12-10-2012, 01:18:41
    #12
    bu proje hayata geçerse bende nasiplenebiliriyim? şimdiden teşekkürler
  • 12-10-2012, 02:35:56
    #13
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu proje hayata geçerse bende nasiplenebiliriyim? şimdiden teşekkürler
    aynı şekilde bende isterim eğer konuşulduğu gibi olursa herkesin çok işine yarar
  • 13-10-2012, 22:27:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    istekve öneriler devam lütfen.
  • 13-10-2012, 23:45:35
    #15
    Yazacağınız programı ücretsiz olarak sunmayı planlıyorsanız SEO Dersi öğrencilerimiz için tanıtımını yapıp onların daha rahat kullanmalarını sağlayacak bir uygulama yapabiliriz. Programınız yeter ki Blackhat SEO içermesin, bu konuya dikkat edelim lütfen. Çoğu talep blackhat üzerine olacaktır kolaya geldiği için.

    Bu konu üzerinde teklifimi düşünürseniz benimle iletişime geçin lütfen.

    Saygılarımla...
  • 13-10-2012, 23:53:57
    #16
    Üyeliği durduruldu
    eyer %100 seoya epey katkı sağlıyacak bir sistem olucaksa ve beni yorucak ise bedava yapmam imkansız olucaktır.
    Eyer projeden vazgeçersem free olarak paylaşıma açarım şuan bana yapılması gereken özellikler lazım


    BLaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazacağınız programı ücretsiz olarak sunmayı planlıyorsanız SEO Dersi öğrencilerimiz için tanıtımını yapıp onların daha rahat kullanmalarını sağlayacak bir uygulama yapabiliriz. Programınız yeter ki Blackhat SEO içermesin, bu konuya dikkat edelim lütfen. Çoğu talep blackhat üzerine olacaktır kolaya geldiği için.

    Bu konu üzerinde teklifimi düşünürseniz benimle iletişime geçin lütfen.

    Saygılarımla...
  • 13-10-2012, 23:54:31
    #17
    çöp siteleri ayırt edebilen bir program olsa iyi olurdu.
  • 14-10-2012, 00:06:46
    #18
    Peki teşekkür ederim, çalışmalarınızda başarılar dilerim.