• 04-10-2012, 19:41:46
    #1
    Merhaba arkadslar bugun kafama takilan bir soru hakkinda fikirlerinize ihtiyacim var

    su an kurulu olan sitemi sub domaine tasiyacagim, indexlerin gitmesi önemli degil. zaten sitenin fazla indexi yok (son zamanlarda 400 den 80 e indi) site filtreye girmis olabilir bu sorunu ileride çozmeye çalisacagim

    asil sorum ben ikince bir sub domaine baska bir site açmayi istiyorum. ornegin sunaki adresim siteadresi.com, mevcut siteyi a.siteadresi.com a tasiyacagim bu site ile ileride ugrasilacak. b.siteadresi.com a açacagim site eski sitenin filtresinden zarar görme ihtimali var midir ? mantiken olmamasi lazim ama yine de sormak istedim. nasilki blogspot subdomain veriyor ve bir site sandboxa girdiginde blogspot.com un hepsi sanboxa girmiyorsa burada da ayni sey soz konusu degilmidir ?

    su an filtredeki site sub domaine tasindiginda filtreden çikma olasiligi nedir ?

    siteleri sub domaine kurmamin sebebi siteler ayni temaya ve ayni konulari ele almaktadir sadece farkli dillerde olacaktir. domain ise iki dile de uymaktadir.

    Cevaplariniz için simdiden tesekkurler.
  • 04-10-2012, 20:56:34
    #2
    Subdomain sitenin eskiden aldığı bu cezadan etkilenmez, rahatlıkla subdomaine yeni bir site kurabilirsin. 301 yönlendirmesi yapma, subdomaini doğrudan yeni bir site gibi oluştur.
  • 04-10-2012, 21:15:14
    #3
    cappa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subdomain sitenin eskiden aldığı bu cezadan etkilenmez, rahatlıkla subdomaine yeni bir site kurabilirsin. 301 yönlendirmesi yapma, subdomaini doğrudan yeni bir site gibi oluştur.
    zaten bu sekilde yapacagim. peki eski sitemde baska bir subdomain de olacagindan ceza zamanla kalkar mi ben birsey yapmadan ? çunku butun indexler silinecek ve yeni bir siteymis gibi algilar heralde google degil mi ?