• 29-11-2012, 08:37:19
    29 Kasım gezilerine başlandı.
    Başlama saati: 08:37
    ip no: 95.xx.0.13

    2-3 alt sayfa ile 4 saate yakın sitelerde kalındı.
    Bitiş Saati: 12:37
  • 29-11-2012, 09:17:34
    herkese selamlar arkadaşlar; 29 kasım sitelerde gezinti başlamıştır.en az 5 alt sayfa açılıyor.2 saat açık bırakıyorum selamlar. 10.x.x.16x
  • 29-11-2012, 10:42:59
    NaMeLeSs_MaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    176.33.202.xxx gezinti başladı. mumkunse bu sayıyı 20 ye tammalayalım zaten düzenli gezmeyenelride çıkartırız

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:09:26 -->-> Daha önceki mesaj 12:31:29 --

    Arkadaşlar bugün kıyakçılık günüm saat13.40 ile 14.05 arasında aşagıdaki 11 deiğşik ip numaralrı ile değişik ülkelerden sitenzie giriş yapıldı girşlers aynı adresniz aynı sayfanzıa yapıldı aşağıdaki 12 ip numarsından birisi ile giriş yapılmadı o giriş yapılmayan ip numarsını bulan arkadaşın sitesine yarın 100 ip numarası ile giriş yapaılacak
    umarım bu sizin karınıza olur
    su andada lüxenburg girişi 1-2 saat açık kalacak kyakçılığın sonu ayakçılık olmasın
    pm gondermneyin konuya yazın hem konu canlı olur cevabı yazarken lütfen bu yazımıda cevaba ekleyin
    hayfi kolay gelsin

    184.75.218.176 canada
    195.254.135.164 romanya
    178.86.6.26 ukrayna
    66.85.133.76 usa Arizona
    91.205.234.13 usa miami
    174.140.161.40 usa Oregon
    178.86.6.122 ukrayna odessa
    109.123.79.204 uk london
    80.79.127.139 stonya tailin
    212.117.186.70 lüxenburg
    190.14.48.70 şili Santiago
    190.211.254.176 panama panama city

    hacı işin gücün yok hayatı ti ye alıyon helal olsun sana ,


    başarılar.

    patron böyle olunur. ))


    ayakçı olma ama
  • 29-11-2012, 16:31:28
    95.x.xx.190 saat 16:30 başlıyorum
  • 29-11-2012, 17:13:02
    91.46.103.*** adresiyle siteler gezildi. Aksama tekrar dönülecek insallah. 29.11.2012
  • 29-11-2012, 18:20:55
    78.188.91.17x siteler geziliyor
  • 29-11-2012, 21:17:49
    Arkadaşlar dün ve bu gün gezenedim. Apandis ameliyatı oldum bunları telafi ederim inşallah yararı olursa dua edim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 29-11-2012, 21:49:40
    ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dün ve bu gün gezenedim. Apandis ameliyatı oldum bunları telafi ederim inşallah yararı olursa dua edim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Allah (cc) acil sifalar versin, duanin yarari olmazmi hic. Allah yardimciniz olsun. Gezinti önemli degil siz sagliginiza dikkat edin.
  • 29-11-2012, 22:37:36
    Hocam yanlış anlaşıldım galiba duasız hiç olurmu ben daha sonra gezmenin yararı olurmu diyecektim Yaradanımızdan dua ile iyilikler bekleriz. O da bize kâh şimdi kâh sonra kulunun istediğini verir.


    Sent from my iPhone using Tapatalk